Kall söndag!



Såhär såg Silverpilen ut när jag hämtade den hos Hanna. Han var inte glad över att blivit lämnad ensam i går. Men jag lovar, jag ska ta hand om honom idag. Ett bad kanske och få sova inne i natt. Det blir nog mysigt och uppskattat.

Kom precis hem. Trött och lite småseg så jag ska ta mig en macka eller två och sen ska jag åka iväg till Nyckelby med Sofia och rida lite. Det var några dagar sedan nu. Sen blir det papo för hela slanten i kväll. Jag röstar på potatisgratäng, vi får se hur det blir med det. Ett bad också så att man tinar efter att man har varit i råa, kalla Nyckelby.

Jag måste däremot testa om jag överhuvudtaget får på mig ridbyxorna. Mitt ben är ginormous idag. Typ i alla fall. Vi kan ju låtsas...

Frukost nu!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback