Linnea, den röda elefanten?

Hittade lite jobb, typ detta.

"Uppgiften är att gå runt i affären och köpcentret och visa upp sig. Du ska prata med människor och gör de uppmärksamma på den nya butiken. Arbetstiden är från klockan 10.00 till klockan 16.00."

Ett kriterie för jobbet var att man skulle vara kille. Tusan. Annars hade nog jobbet varit mitt? Vad tror ni?
Nämde jag att man skulle ha en röd elefantdräkt på sig?

Juste, mamma kom förrut och börade prata om ansvar och arbetsförhållandet i familjen. Att från och med nu kommer en stå för maten, en för sallad och dukning och en för disken. Sjysst, tänkte jag. Så länge jag äter gratis är det lurre.
Sen plockade hon fram 140 kr och sa att i morgon är det jag som lagar mat. Skit, tänkte jag.
Sen kom jag på att 140 räcker till en familjepizza på Rimini. Tji fick dem.
P

Kommentarer
Postat av: proppen

De står "du ska helst vara kille" :)

Så jobbet är nog ditt :)

2008-11-11 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback