Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, valpkrus.

Att man aldrig lär sig, va? Att man aldrig lär sig att man alltid mår så dåligt dagen efter fest. Däremot är jag mindre bakis idag gentemot vad jag var förra gången då jag druckit cider och alkoblask hela kvällen. Igår blev det billig sprit och inte lika mycket huvudvärk idag. Jag röstar på det i fortsättningen.
Jag önskar det kunde vara fredagar och lördagar hela veckan.

Däremot så var det en kanonkul förfest där vi träffade på en Anna från Kalmar som hakade på mig och Sofie, tillsammans med Evelina, in till stan men lyckades där i bland granar och fulla människor på torget tappa henne. Anna Fest heter hon på min telefon nu.
Ja, in till stan gick vi i regnet och VIP-biljetten till Fabriken gjorde sig förtjänt då vi gick före i kön och slapp visa leg. (Jag försökte skriva det en aning vuxet men är egentligen helt begistrad i att vi slapp visa leg!) Kvällen drog förbi som en svärm fiskmåsar och efter några dråpliga kommentarer och allt för många besök sittandes på huk på toan för vissa hamnade jag brevid, jag tror inte att jag överdriver nu, ta mig fan den sexigaste kroppen på länge i min säng. Mysigt. Vaknade dock av att "den sexia kroppen" låg och pratade i sömnen om valpkurser, Sälen och grymtningar mellan varven. Detta var innan jag upptäckte telfonen vilade mot dess öra. Igår skulle jag dessutom gå ner i källaren samtidigt som jag bortstade tänderna och byta kläder. Jag ställer mig på ett ben och drar upp knät mot mig för att sedan med knät hjälp trycka upp hela tandborsten i halsen. Inga bestående mem, dock.
Jag sov kvar en stund i morse och gick upp för en halvtimme sen. Jag har fortfarande pyjamas på mig.
Skulle åkt till Bollta och rida men eftersom jag är dels bakis, inte har någon bil, har lovat Anna att gå ut och gå med henne (vilket jag troligen kommer svika, HALLÅ - har ni sett mina blåsor under fötterna? Jag hade tydligen försökt förebygga dem i natt när vi kom med med lite solskyddsfaktor 15. Inget jag tipsar om) och sen åka ut till Martinas stall eftersom hennes nya häst kommer idag vilket vi måste inviga. Jag ser fram emot det och är verkligen pirrig för Martinas skull.

Nu ska jag surfa runt lite, lägga in lite bilder och kanske lägga upp några i bloggen.
Pizza i kväll. Det vore sjukt gott.

P

Juste, frågade Sofie i natt på Med eller Utan:
Hur ont har du i fötterna på en skala 1-10?
Det logiska svaret:
12!
Frågade henne även i natt, exakt samma sak, det logiska svaret:
En tvåa?
Undra om hon ens minns att hon påstod att hon hade ont i fötterna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback