Min vän Knölen och jag.

Nu blir det nog ett varmt bad... Nu kom Kissen (Håkan även kallad) gående rakt förbi mig. Han ignorerade mig som jag vore luft. En riktig katt-jävel det där. Ja, ett varmt bad. Har fortfarande inte provat mitt hårborttagningsmedel men orka göra det idag. Sen blir det min goda vän boken och sova. Ska försöka komma upp runt 10 i morgon, jag ska börja träna liksom.
Berättade just för min goda vän Sofie att jag fått en knöl i övre delen av ljumsken som bara blivit större och större (jag vet, överflödig information) och sen försvan konversationen lite. Glad i hågen skickade hon:

Sofie säger:

Jaha, annars då? Förutom knölen?

Ja, skönt att man har vänner som bryr sig. Även om knölen. : )

Godnattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback