Monday, bloody monday

En riktig strålande morgon och en riktig tjottablängare!

Mitt ägg står på spisen och jag har svpet på mig lite kläder. Jag var jättenervös för intervjun igår men nu känns det som det kvittar. Jag skulle kunna gå i mysbyxor likagärna, men eftersom jag inte trivs så värst bra i sådanna så tar jag på mig jenas, svart topp och ett litet midjeskärp i stället. Much more nicer. Mitt hår, av gammal vana, ser ut som ett riktigt kråkbo och därför slänges det bara ihop till en liten toffs, inte vidare värst fint men praktiskt. Orka borsta liksom.

Nu ringer äggklockan!

Jag hade glömt hur bra James Morrison var, Once when I was little. Herrejisses.

P


Kommentarer
Postat av: Proppen

Denhär låten får mig bara o tänka på saker, eller en sak, som jag inte vill o ska tänka på!

FAN!

2008-11-17 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback