Nu cirklar helikoptrarna ovanför för att ta reda på vem det var.

Strålande onsdagmorgon med många timmars sömn tills jag kom ner i hallen. Jag ska hålla er lite nyikna för jag har inte tagit några bilder än, men låt oss säga såhär:
- NU JÄVLAR ÄR DET KRIG!

Men annars, en helt vanlig onsdag (och vem gör något sånt här en tisdag-onsdag natt?) som jag inte ska göra något speciellt med. Hanna och jag skulle gått en promenad men hon bangade i sista sekund. Nu ska jag väl kasta i mig lite frukost och eftersom jag drömde två gånger i natt att jag klunkade i mig vatten så ska jag nog dricka lite också.

Men som sagt. Inom någon halvtimme eller så kommer det upp bilder. Rikstäckande nyheter! - eller typ.
Nu är det riktigt krig på Stegeborgsgatan.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback