Nu ska jag ta min lårkaka och gå och lägga mig.



I morgon åker jag in till Motala när jag har vaknar, plockar upp chic-Malin och drar iväg till Elba för att göra livet jobbigare än vanligt för henne. Malin ska lära sig rida, har hon sagt, så det är väl bäst att vi tar tag i det där snart? ; )
Sen har jag liksom inget planerat efter det. Tråkigt. Jag ska väl ut och springa om min lårkaka bär mig och sen har jag lovat att sova hos mamma.



För vet ni? Vi har tydligen blivit äggade i natt igen. Henke ska på utbildning i morgon och min mor vill inte sova själv, vilket jag förstår. Nu har vi gjort en sak av det här och polisanmält det så nu får vi se hur det blir med det. Ägg är inget trevligt, speciellt inte på huset.

God natt, alla mina homies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback