Oturstjejen

Varför ska helvetet alltid drabba mig? Alltid? Varför växer mina bekymmer på träd och frukten verkar vara redo att skördas? Inte nog med att jag blev så mätt förrut utan jag upptäckte också att jag tydligen fått urinvägsinfektion.
Har man inte som kvinna svamp, lågt Ph, klamydia eller nått annat så har man i alla fall urinvägsinfektion.
Nu har jag dragit i mit en liter tranbärsjuice och hoppas på det bästa!n Ut ska jag oavsett sjukdom eller inte. Frida och jag får starta klubb. Hon får nog grogga lite på min tranbärsjuice för att hålla sig.

Nu anläde vi till Frida och supadet börjar ta vid. Testar kläder gör vi också. Precis som old times.

Ses i morgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback