Problemlösning för 100 kr / h

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article3698828.ab

Om jag vill krydda mitt liv med en liten nystart, tror ni jag skulle passa i snaggat? Jag funderar starkt på denna ypperligga idé.

Tove är förresten väldigt snäll och ger mig nya problem som jag redan försökt skaka av mig. Att mina problem lägger sig på hög för att de är så många är bevisat eftersom jag också fick ett sms som jag raderat nummret från. Men Tack. Jag tar tacksamt emot andras problem också för 100 kr / h.

Klipp från Wikipedia:

Problem är en situation som uppstått som gör det svårt att nå ett uppsatt mål.

Det vanligaste sättet att få nuläget (ÄR-värdet) och målet (BÖR-värdet) till samma punkt är att försöka ändra nuläget så att det stämmer överens med det uppsatta målet. Problemet kan även elimineras genom att målet flyttas till nuläget


Jag ska jobba på't.

Nu ska jag ringa Linn Hultén för mitt au pair-jobb.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback