Pround to be a part of these days.

Om ni undrar vad jag gör uppe så här tidigt så undrar nog min kropp ännu mer vad jag gör uppe nu. Även Benny verkar lite konfunderad över hela situationen.
Tandläkarbesöket gick relativt smärtfritt men rådet att använda tandtråd och flour ska jag ta mig en funderare på. Nu smakar det bananlack i hela munnen.

När jag fördrev lite tid i Vadstena med att tanka så fick jag höra Alex Schulman prata om Carolina Gynnings bröst och väntade spännande på själva poängen. Poängen i hela sagan var att det inte fanns någon poäng. Jag satt alltså och väntade i onödan. Jag har alltid tyckt att herr Schulman är överskattad och min värsta sida är faktiskt att jag är för brutalt ärlig.

Nu ska jag slänga iväg ett "Var är min Nile City-box?"-sms till Henke och sen ska jag sova.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback