Pussiluss och nattinatt.

"Dom är kungar, hälsa från mig" - men det är ju du som har lärt dem! Ju!

Nu kom jag i alla fall precis hem från Brallan. Hon kom fram till att vi är som en hel klädkollektion tillsammans. Brallan och Linnet, liksom. Sofie, Stumpan - Strumpan! Vi borde bilda band. Antagligen kommer inte det här vara hälften så roligt i morgon när jag läser det men smilbanden stretchas nu, så whatever.

I morgon blir det Bollta, lunch med Elin vilket för mig innebär the och sen blir det ett joggingpass och styrka på det. Jag har förslappats lite de sista dagarna och jag har hört att man sparar pengar om man äter dåligt, sover skit och tränar mycket samma dag som man ska ut, så den kör vi på.

Hörs i morgon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback