Quantum of Solace

Nu har jag precis kommit hem. Vi han med mycket saker i Motala, jag och min pappa. Vi han svänga förbi Villagatan för att inkassera 4 vinterdäck till min Skoda-jävel. Vi han bli 800 kr fattigare och köpte naturgodis för 40 kr som försvann under loppet av 3 sekunder. Vi han med att titta på filmen och åka hem.
Jag kom på när jag satt på bion att jag inte är något bra att gå på bio med. Jag skulle kunna sitta och titta enbart på trailers. Det är ungefär lagom avancerat, man får reda på allt på två minuter och gissar slutet själv. Man slipper alltså bli besviken. Jag fann också det intressant att Mr. Bond himselfe har sådan fokus och sinnesnärvaro. Det är helt sjukt, dock inte otippat. Jag skulle kört i diket direkt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback