Samma gamla morgonstund.

Ny dag med nya strålande möjligheter. Sofie ringde och väckte mig vid 10-snåret men sen lyckades jag somna om. Jag är rätt bra på den biten, omsomningsbiten.
Linn Hultén skickade just ett sms som jag vaknade av och sen skickade Haany ett sms så nu blir det väl snabbfrukost och sen promme som Haany uttryckte det. Med Elsa, hoppas jag!

Sen blir det ortopeden vid 14:40, om jag minns rätt. Jag funderar på att ringa dit för att extrakolla. Det var ju trotsallt två veckor sedan som jag bokade tiden så det är ju inte så lätt att komma ihåg. Jag är på ganska bra humör idag och det är skönt. Lite slapp och seg bara, men det ordnar nog till sig.
I kväll blir det Nyrk med Helen och sen hem till min papo.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback