Skoda Felicia, årsm -89, silvermetallic

Jag upptäckte att min länk till min önskelista inte funkade häromdagen, så här kommer en ny:

My wishlist

Där ser ni min nyuppdaterade önskelista med lite länkar osv. Smart va?

Killen som hjälpte Malin lite förut med att byta däck frågade mig:
Är det där din bil?
Linnea svarar: Ja, det är min. Inte så vacker kanske...
Han svarar: Skoda... Felicia... Årsmodell?
Linnea säger: Gissa!
Han säger: Hm... åttio... åtiionio?
Trodde han seriöst att min bil var från -89? Jag är från -89.

Linnea säger: 1989?! Det är ju förfan en metallic!

Nu blir det duschen för mig. Min axel är konstig, förövrigt.

Konstig kväll det här blev, roligt men lite jobbigt nu på slutet. Det löser sig, som Stina skulle sagt.

Harebra.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback