Skolka var det jag var bäst på i gymnasiet.

Från Goodwill fick jag med ett anställningsbevis. Mamma ska skriva ut det på jobbet, ta med det tillbaka så jag kan skriva på det, sen kommer hon scanna in det och skicka det till dem eftersom "snigelposten" till Danmark var väldig trög, tydligen.

Jag vidarebefodrar därför brevet som jag fick av Goodwill till min mor.

1. Hon har väldigt tråkig mailadress, sjukt tråkig för att vara exakt.
2. Jag får snabbt ett meddelade tillbaka:
I am home having a cold.
If you have urgent claim issues please contact Maria  or resp. product manager.

Best regards

Men hon står ju här i köket med mig, verkar inte så sjuk... Men, jaja. Skolkat har vi väl alla gjort.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback