Soffpotatisen och jag.

Eftersom inte min dag erbjöd mig något mer vettigt så bestämde jag mig för att arrangera om i bloggen lite utan hjälp. Jag laddade hem något program och så var det klart. Enkelt som en plätt. (Inte riktigt, jag har suttit i två timmar för att få bilden högst upp att synas!)

Jag är en riktig liten soffpotatis idag och eftersom jag inte kommer ha tid att motionera i morgon vill jag verkligen ut och röra på mig. Jag kanske ska fråga Moa om hon vill åka och bada med mig. Då kanske det inte blir 40 längder, kanske mer 20? Jag kan dock tänka mig att simhallen är smockad idag. Det är ju fredag, trots allt.
Sofie skulle ringa och så skulle vi åka och handla mat åt hennes familj. Annars inget planerat. Vad jag bara älskar regnet!


Och vet ni? Jag är jättesugen på pannkakor!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback