Spinning is the new shit.

Nu sitter jag hos Haany när hon provar spinningkläder. Det är viktigt att kunna visa upp sig när man är på spinning. Jag frågade i fall hon hade några sjyssta brallor att låna ut, men sen kom vi på att hon också givetvis skulle med! Ja, så nu sitter jag här. Utan sjyssta brallor, för de ska hon ha. Såklart.
"Jag kan ju ta min vätternrundan t-shirt! Du kan få låna min minivättern!"

Hon far runt som skjuten ur en kanon, även om hon inte säger att hon är laddad tror jag minsan att hon tycker det ska bli lite kul. Det tycker inte jag. Jag tycker bara det ska bli skönt efteråt när man får stretcha och känner att man har gjort något. I väskan ska jag packa handduk och vattenflska X-large för jag kommer svettas som ett jihu.

Nu ska jag nog ta Bettan hem och byta om, äta en clementin och sen är jag off.

"Titta vilken jävla push-up!"

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback