"Ingen fara på taken!"

Läste i Expressen horoskopet för kräftan:

Dagen börjar ganska trist men detta kompenseras av en oväntat njutbar afton. Någonting blir en succé.

Skön press jag har inför i morgon. Man ska inte läsa sitt horoskop, möjligen dagen efter. Det ska jag börja med. Kolla om saker och ting stämde. Något annat man kan göra är att speja upp mot himlen, som jag fick göra i 30 minuter förut. Pappa skulle ta SilverBettan in till stan, tanka den och kolla lufttrycket i nya vinterdäcken, eftersom jag inte kan sånt. Men när vi kom in till stan hade han glömt plånboken, och tom var tanken. Så vi fick åka hem i förhoppning om att komma just hem, hälla i lite gräsklipparbränsle (jag antog att det var samma..?) och åka in till stan igen. Lite förmånga minuter i bil för min del. När jag satt där såg jag nämligen mitt tredje stjärnfall för det här året. Det första såg jag på Kreta, det andra när jag körde till Mullsjö för första gången och mitt tredje alltså idag. Jag har önskat samma sak alla tre gångerna, så när ska detta slå in?

BTW, satt mig i ett jävla potatismos alltså. It's not a peace of a cake. Hoppas ni inte trasslar till det här nu för då kommer jag drunkna i kastrullen. Skärp er!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback