Stressat som ett packe getter.

Eftersom min sladd till telfonen bestämde sig för att gå sönder så kan jag inte lägga in några bilder.

Nu är det kvalitétstid för mig själv i soffan med Project Runway och alla underbara bloggar därute. (Varför känns det som jag smörar?) Sen, om det slutar regnar, ska jag nog ta en promenad. Jag tror jag behöver det för jag har stressat som ett packe getter idag. Jag tog helt fel på tiden, 14:00 i stället för 14:40, som jag trodde. Kl 13:35 upptäckte jag situationen, var fortfarande i Nyckelby med stallkläder. Bettan har nog aldrig jobbat på så bra i kurvorna på vägen hem som hon gjorde då, jag var till och med nära på att köra av vägen vid ett tillfälle men den som gillar att leva på livets yttersta spets slås väl inte av det? Nej, absolut inte. Lite tagen av situationen ska jag vila ngr minuter till och sen promenera runt kvarteret.

Åååååhhh! Nu fick jag reda på att vi ska äta tacos till kvällsmat. Jädraans. Pizza för min del?
Sen, efter tacosen, blir det i alla fall Malin, kanske ska sy om ett linne jag hittade igår så jag har något att ha på mig i morgon. Det är ett vitt, jättegulligt tubelinne men eftersom alla nu vet att jag tappar vikt på "fel" ställe så måste jag sy in det. Bättre än inget.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback