Sweet, sunny morning

Blev inget God natt igår eftersom min mamma fick lite av ett rå-damp på mig. Men nu blir det ett fint god morgon i stället! Jag vaknade för ca en timme sen och har sovit som en stock hela natten. This life i lead isn't healthy for me.

I kväll har jag i alla fall bestämt mig för att gå ut och därför gör jag både Sofie och Hanna väldigt glada. Frida, dock, blir kanske inte lika glad.

Klockan tre ska jag möta Sofia i Nyckelby för då ska jag få rida lite. Jag vill bara röra på mig lite efter denna lite avslagna vecka. I eftermiddag tänkte jag invadera Prinsgatan 9D och slå på stort genom att kunna hela IQ-reklamen.

Jag tar lite kort i stallet, jag lovar.
Undra förresten vart min hjälm befinner sig..?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback