Take a chance on me, honey, I'm still free.



Efter att ha skjutsat min bror till Vadstena för lite högstadiereunion sådär 10 år senare så landade jag i min gamla vanliga soffa.

På stan hittade jag en bok åt min far och lite solpuder till mig. Nu har jag hela 4 kr kvar på mitt 1700kr presentkort på H&M, det gick att handla upp de pengarna också!

Mallan och jag gick och fikade. Vad ska jag säga? Thet smakade bra. Försökte få kläm på hur Lundabon mådde dagen efter dagen och ficks om svar att han var "hyfsat nykter", betyder det att han fortfarande var full?
Nu ska jag gå upp och locka håret i massor med små söta krull-lockad för i kväll är jag bäst på fest. Sofie (som jag tycker gör heeel-rätt) och Frida och jag ska bli så runda under fötterna att vi rullar fram i morgon. (Frida har en tendens att klara det på egen hand och så även denna gång?) Ni som kanske kommer ihåg så hände det en liten olycka sist Sofie och jag festade med Frida. Den här gången blir det inget balkongväntade och Frida går hem samtidigt som oss. That's it.

Malin utbrast idag:
- Röker han?! Vafan, vad äckligt!
- Jo... Det är vidigt.
- Vafan, det måste varit som att hångla med en askkopp?!

FAN, vad pepp jag är.

Ses i dimman.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback