Tisdag, åter igen tisdag.

Alltid när jag läser Hannas blogg står det att det är tisdag. Så känns det i alla fall. En gång skrev hon ju tisdag fast det var onsdag, det kasnke beror på det.

Den här morgonen var nog den jobbigaste på länge. Pappa ringde klockan sju, vet hut människa!, och bad mig kolla spisen. Sånt borde vara förbjudet, han borde fått vända, tycker jag. Sen ringer hemtelefonen klockan 10 och det är, nu är jag blodigt seriös, Britta från Glocalnet. Lågt, Britta. Riktigt lågt att ringa och väcka någon. (Jag var tvungen, det kom liksom serverat) Och straxt efter det skrev Märta och undrade om jag hade tänkt rida Elba idag, då svarade jag typ "Jag sover, går upp om en timma. Bestämmer mig då." för jag hörde att det blåste, tänkte också att regnar det vill jag inte lova för mycket. Mhm. Nu har det börjar regna också.
Det känns faktiskt som jag dragit huvudet i något riktigt, riktigt hårt idag. Väldigt suspekt känsla.

Vad finns i lurarna idag till frukosten?
JAMES!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback