Tji fick vi!

Nu är det alltså förklarat krig här i området. Ni kanske minns Halloween när min mamma och alla mina små kusiner roade sig med att springa omkring i området och fråga "Bus eller godis?". När de inte hade godis hade min mamma fixat en mjöl- och vatten blandning som hon smetade in bilarna med och barnen sprang omkring och kastade ägg.
Tji fick vi!



Köksfönstret




Köksfönstret med lite ägg på.



Köksfönstret igen.



Bennys fönsterbräda



Vardagsrumsfönstret.

Tilläggas (haha) bör också göras att mamma ägnade hela söndagen åt att tvätta fönster (!) och det första jag tänkte när jag kom ner och såg allting var "Det var mig en fågel som var lös i magen!!!"

Kul för henne att göra om allting i kväll. Hela sidan mot vägen är dessutom gul. Jag har ingenting, då menar jag ingenting, med det här att göra!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback