"Så här lurar du tjejer på Internet och tjänar flera miljoner"

Jag glömde berätta för er om när jag var i simhallen igår. När jag kommer tillbaka efter att jag har solat står det en tjej i duschen. Helt vanlig, kärlekshandtag, piercing, tatueringar men duschar med keps på sig. Snälla, förklara det här för mig, någon?

Promenaden med Martina var skitjobbig, precis som väntat. Sen åkte jag hem och duschade och Helen kom och plockade upp mig, så åkte vi tillbaka till stallet. Sen fikade vi med Sofie på Hugo. Det var precis lika mysigt som det alltid är att fika med goda vänner. Mycket tjatter, gnäbb och problemlösningar.
Det lutar väl lite åt att två goda vänner ska ut i helgen, vilket jag tycker om. Vi får se var vi hamnar tillslut. Jag röstar på kortsiktig lycka, lite för min egen skull också.

Igår så här dags kändes det som jag var totalt stenad, jag var så trött så det gick knappt att kontakta mig. Idag är jag, precis som jag förklarade för Helen förut, oförskämt pigg efter hur mycket jag har motionerat idag och ätit. Det satt fint med lite pastasallad nu på kvällen, även om man inte ska äta efter kl 6 eller efter 9 enligt vissa.

En tjock hawaiianskkille ska sjunga Somewhere over the rainbow på Beates begravning, det berättade hon just. Då sa jag också till henne att det är bra att hon planerar för framtiden, till skillnad från mig.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback