"Vad händer här då mer än att mina bröst har krympt?"

Kvällen börjar lida mot sitt slut och här sitter jag utan någon större succé. Själv. Som vanligt. Jag håller på att arrangera en liten thing på facebook för alla mina gamla klasskamrater i forna SP05cei så håll utkik.

Nu ska jag snart tina några bullar, sen blir det duschen (eftersom jag luktar stall och matos) och sen min bok, även om jag vet hur det slutar...

Förövrigt, när man är törstig vill man dricka vatten. Men när jag häller upp ett glas vatten simmar det omkring gröna snorkråkor med två armar och flinar åt mig i glaset. Jag tror det är något fel på vår brunn, eller så har jag ätit något väldigt olämpligt.

P

Kommentarer
Postat av: Maja

"Men när jag häller upp ett glas vatten simmar det omkring gröna snorkråkor med två armar och flinar åt mig i glaset."



Haha! Det där lät riktigt roligt. Humor!

2008-11-25 @ 11:45:07
URL: http://majaomagdasmatrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback