Var inte en sådan trist'en nu på morgonkvisten.

Varför mår man alltid sämre dagen efter part-a? Det är något som någon borde forska på. Seriöst, för man är ju rätt dum om man utsätter sig för det här! Man mår väl antagligen som man förtjänar, då var jag inte speciellt snäll igår... Som jag ältat nu hela förmiddagen så känns det som jag har skoskav på hjärnan.

Sofie och jag startade kvällen i Varv med Bella, sen in till stan och förfest för att sedan förpassa oss till Harrys. Även om det var helgen före lönehelg så var det väldigt många ute vilket gladde mig. Sofie och jag körde vårt rejs och hade lika trevligt som vanligt.

Mitt i all uppståndelse så skulle jag upp på bänken på utedansgolvet och tur var väl det å ena sidan att jag inte kom upp, då jag antagligen kommit ner lika snabbt igen, men sämre dock att jag hamnade under bänken i stället och drog i mitt knä. Det är tydligen ute att stämpla folk, i stället, för att kompensera de blåmärkena, drog jag på mig två andra jätteblåmärken. Nu är mitt ben svullet och jätteblått. Undra hur det kommer se ut i morgon då blåmärken har en tendens att mogna så småningom. Jag räknade ut att jag ramlade ihop 3 gånger igår. Pappa undrade om jag var redlös, vilket jag inte var, men undra varför. Jag måste inspektera mina skor, kolla om klacken är kvar osv. Nästa gång blir det lågskor och jogginsuite.



Jag har bara mig själv att skylla.
Eller skotillverkarna....
Eller Harrys...
Eller Sofie som prompt skulle ha upp mig...?

P


Kommentarer
Postat av: mallan

Men guuud! ser inte så mysigt ut duu.

2008-11-22 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback