VARNING - låg humor

Men tjena, igen.

Jag ansträngde mig ju, dagen till ära, och köpte en farsdagpresent till min snälla lilla far. Det visade sig sen att när jag kom hem ligger exakt den boken jag köpt på köksbordet och väntar på honom. Min dock i pocketvariant. Hatar pocket.

Fick precis ett väldigt ansträngt sms dessutom. Jag känner igen frasen själv när jag erinernar den i huvudet. "Killar är idioter." Känns som jag har skrivit det förrut? Som jag sa till Frida. Vi tjejer, vi har ju i alla fall just en anledning att vara lite svåra och kluriga. Killar har ingen anledning alls att göra som de gör. De ska vara raka på sak utan krusiduller, men nejvafan. Inte den här gången inte.

En liten update med mitt tillstånd för dagen, för alla som verkligen bryr sig. Min mor sa igår att urinvägsinfektionen kunde gå tillbaka och man (varning för känsliga läsare) tappat upp ett bad och sätter sig och kissar i det. Så jajemen. Nu ska jag ta mig ett varmt, skönt bad. (Med viss ironi)
Tranbärsjuicen står på kylning och min Ben and Jerrys-glass som pappa köpte åt mig idag står i frysen. Gud, vilken skön myskväll jag kommer ha alldeles själv. Eller nej. Förlåt. Rättning:
Jag och min urinvägsinfektion!

Puss på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback