We have breaking news, I'm toasted!

Vad tror ni händer när jag kommer ut till stallet om inte värsta regnovädret? Det står som spön i backen och Elba gnäggar när jag kommer precis som för att berätta att "Det är kallt blött!" men det fick inte sega ner hela min planerade dag inte. Så ut i ösregnet med en riktig ledsen Elba. Blöta blev vi. Och rätt leriga också.

Sen åkte jag till Maxi och handlade in kvällens atteralljer. Det blev lite pasta, tomatsås och annat smått och gott. Det blir en liten köttfärsgratäng. Med recept!

That 70's show nu och nyduschad. Kan det bli bättre?

Förresten! Varför känner man sig så billig när en kille stegar fram, drar sina dansmoves, ler, håller om en och sen frågar "Vad väntar vi på? Ska vi gå hem till dig?". Vad tänker killar med? Det som de har i byxorna?

P

Kommentarer
Postat av: proppen

jag är ledsen men de tänker inte ens med den..

2008-11-11 @ 17:16:25
URL: http://tottetito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback