Where are you going to sleap tonight?

Efter hudlösa knivdåd och polisdrama i allas vårt älskade Charlottenborg (kom ihåg vart ni läste det först) landade jag just i sängen, där jag inte tillbringat ack för många timmar detta dygn. Det var alltså tre personer som blev knivhuggna och hela kvällen och natten har polisen stått på span.
Det är skönt att ligga i sängen men samtidigt är jag övertrött och kan inte varva ner. de där vindruvorna, där alltså, de innehöll nog extra mycket druvsocker.


Kom ihåg vart ni hörde det först!


Vet ni? (Vilket ni inte gör förstås) Jag hade lust att skicka iväg ett spontanitetssms för att få bli kliad på ryggen i natt MEN jag höll mig i skinnet. Faktum var ju trotsallt att jag hade mysbyxor och hade blött hår, dessutom.


Nu är det off and very go tills jag vaknar i morgon, antagligen runt 12-13 snåret. Då blir det en löprunda om det inte regnar. Sen pappsen och kanske beskära lite fruktträd bara för att jag är den snällaste skapade dotter på denna planet.

p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback