You just run, baby

Whait a minute sister.

Nu har jag sprungit hela en kilometer (två låtar på ipoden) och gått i ca 20 mintuer. Jag är helt tagen av vad lite jag orkar. Det var skönt att springa när jag kom in i andra fas men lagom till det kom också en uppförsbacke. Inte lika kul så då fick jag mjölksyra och var tvungen att sluta. För jag har ingen lust att bryta ner mina muskler genom mjölksyreträning, ajabaja.

Jag ringde också ortopeden precis innan jag stack ut och nu när jag kom tillbaka hade jag 2 meddelanden från Gunilla och ett telesvar. Det var tätt, 14:40 ska jag vara där och jag har itne duschat än. Vad sägs om en snabbdusch och lite hårföning på det? Jo, alla tiders tycker jag.

Typiskt att det började regna i slutet. Annars hade jag nog varit ute en stund till. För er som undrar har jag redan stretchat. Haha.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback