You will only hold me when I sleap.

Småtimmarna börjar komma smygande och hur dåligt eller bra man än mår måste man tillåta sig själv att vara trött. Jag är inte trött, det minsta, men kommer bli så fort jag lägger mig ner. Jag har min goda bok att ägna nästkommande småtimmar åt.

Anna ska ringa och väcka mig i morgon för då ska vi ut och rida. Hoppas det kommit snö, ca 2-3 cm, är strålande solsken och svinkallt. Då är det som mysigast att rida. Vi kör nog barbacka på det också. Luften från lungorna ångar sig när den kommer ut i den kalla omgivningen och iskristallerna glittrar i solen. Jag ska vakna på strålande humör i morgon. Det har jag redan bestämt mig för.



Först, som sagt, min goda bok och några kanelbullar.

Förövrigt är fläsk ett riktigt fånigt ord, kom jag på.

Lovar ni att vi hörs i morgon så gör vi det.

Tack för allt ni ger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback