25 times 40 equals 1 km

40 längder på 40 minuter, det är bra gjort. De första 15 på 10 minuter, sen går det lite långsammare.

Djungeltrumman har trummats igen. Nu är det två stycken som frågat mig vart Beate och jag har fått jobb. Det är så här - va. Att jag sökte till det här stället, med CV och personligt brev och skrev att Beate kommer skicka in sina saker om några dagar. När han svarade så var jobbet redan vårt. Vi tycker det låter liiite, men bara lite, skumt och ska därför syna detta företg i sömmarna innan vi ens funderar på att åka ner. Ska jag åka måste jag sälja Bettan. Beate vet inte hur hon ska göra eftersom hon redan är skyldig sin papo ett ANTAL tusen kronor.

Så vi funderar fortfarande på kamelfarmen, helt enkelt. Vi två. En öken. 240 kameler. Det kan väl inte bli bättre?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback