All I want is you.

Nu börjar jag fundera på att runda av den här dagen. Sofie kom ihåg (haha, läste absolut inte vad jag skrev i ett tidigare inlägg) att ringa och vi pratade igenom allt som hände igår. Visst att man alltid är fulast dagen efter, men man har nästan alltid roligast dagen efter också. I alla fall vi. Synd att inte Helen var inne på msn så man kunde dela ett ord eller två med henne. Förresten ska jag, som förövrigt har jordens träningsvärk efter intervallpasset på Elba häromdagen plus utekvällen igår, få åka och rida hos Sofie i morgon! Det blir mysigt! På den enögde!

Pratat lite med "personen jag tycker mycket om" och det lutar åt en skåneresa snart. Jag ska sänga iväg ett godnatt sms sen och fråga hur mitt förslag låter.

Har jag sagt att jag är glad idag? Glad och ganska lycklig!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback