Ångest!

Sofie och jag strosade runt på stan väääldigt länge utan någon speciell anledning, det gör strosandet så... meningsfullt! Sen tröttnade Sofie så då tog vi en snabbfika på Ströget. Jag drack en halv kopp te och hon åt en macka. Den såg ganska god ut, faktiskt. Trots att det var räkor i, alltså. Meeen jag höll mig och kom hem till mamo nyss och skulle äta min, lite försenade, lunch. En köttfärspaj låg och väntade på mig och när mamma kom hem nyss utbrast hon "ikväll blir det köttfärspaj!". Skitkul.

Nu sitter jag och laddar upp för min spinning i kväll. Jag är faktiskt ganska taggad, trots att jag inte har några byxor - men det  löser sig. Sen fick jag lite ångest när Sofie och jag var och fikade. Allt bara går i bitar för mig, har jag insett. Det jag vill, vill sig inte riktigt. Jag vill ha ett jobb! Det vill ingen arbetsgivare att jag ska ha. Jag vill åka till Lund! Men det vill inte han. Nu är jag allt lite bra ärlig, men så är det.

"Bonde söker fru"? Det är ju en homosexuell tävlingsryttare med (som vågar kalla sig bonde?) och han söker väl ändå ingen fru? Men som Sofie så vackert sa idag inne på Lindex att "i alla sånna förhållanden så finns det alltid en kvinna och en man, oavsett kön.".

Nu är det favoritprogram!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback