Äntligen

För nu är jag hemma, hemma, hemma! Sitter vid min gamla dator i vårt gamla arbetsrum i mitt gamla hus och väntar på min gamla pappa som ska komma hem med mat. Mat är inget man får i överflöd i Mullsjö, inte.

Mia Åhagen och jag smider lite planer om Melissa. De får ju inte henne sålt, och vad jag vet så jobbar jag i ett försäljningsstall? : ) Det kan bli bra. Och riktigt kul.

Det var tråkigt att köra, precis som det alltid är. I morgon ska El Proppo och jag ta en fika, får se om en viss Hanny kanske hänger på? Det vore ju trevligt, liksom. Malin måste jag ringa med! Hur ska jag hinna med allt? Nu blev jag jättestressad! Sen ska jag slänga mig i badkaret och värma vetekudden och lägga mig jättetidigt. Funderar på att ta en löparrunda i morgon kanske..?

Min axel gör jätteont, skriv ner det så ni inte glömmer det. : ( Aoo.

P

Kommentarer
Postat av: hank.

Men hallå!? jag fattade som om att du skulle komma hem på onsdag. Nu blev jag glad för att jag är ju ledig imorgon. Jag hänger med på fika!!!

2008-10-06 @ 21:00:24
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback