Är jag den enda som är själv en fredagskväll?

Kom innaför dörren för ca 40 minuter sen. Har andats frisk luft, förrutom när jag skulle tömma en 1000 kg havresäck i en transport som var überdammig, sen klockan 7 i morse. Jag tror jag börjar bli FLF. Jo, sannolikheten är stor. En riktigt friskluftsförgiftad hästskötare är vad jag är men fan vad vältränar jag kommer bli om jag fortsätter såhär.

Min målvikt är att gå ner 5 kg från vad jag är idag. Efter pizzan hade jag gått upp ett... Meeeen jag kämpar på, en stund till. På två veckor gick jag ner 3 kg så det ska väl inte vara omöjligt. Det som är jobbigare dock är att hålla vikten. Men jag kände faktiskt när jag sprang och hämtade Roncords luva förut att jag inte blev så anfådd, det är ju ett bra tecken.

Tävlingsdagen i sig:
Kanel - 4 fel
Roncord - 0+4
Lime - ? (oj....!)
Sessan - 0+4
Never - 0+4 (och tidsfel...?)

Så det var väl sådär. Men det kan ju berott på att vi fick funktering på vänster bak-innerdäck på vägen så lastade om Sessan, Never och Roncorde på Volvo-parkeringen vid stora vägen och sen fick C och S åka före. Jag är helt slut i hela kroppen och började tjuta förut, efter morgonfodrigen i hagarna och efter det en ensam lunchfodring och som gärdde på moset så fick jag tömma den där säcken med havre. Då tröjt jag. I smyg. Såklart.

Jag avundas er som får sova en lördag. Ni är lyckligt lottade!
Nu ska jag sova för jag ska upp 05:45 i morgon och vara i stallet kl. 7.
(Allt jag sa om att jag längtade tillbaka hit - var lögn. Jag längtar tillbaka till soffan på Stegeborgsg. 17!)

P & nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback