Bortlängtan

Nu ska jag snart stänga igen dumburken. Jag kom just på att jag undrar när jag ska vara hos Sofie i morgon..? Det märks. Hon lär säkert väcka mig i morgon också, ska ni se.

Funderar på om jag ska snabba mig med tänderna och titta på Americans got talent i sängen, men... Svårt val, det där.

Jag blev jättesugen på en sista minuten som Hanna pratade om förrut. Hellst vill jag ju åka med henne, men eftersom hon har gått och börjat chilla lite mer seriöst och inte lär bli min sambo framöver så kanske jag måste hitta någon annan att dela säng med. Jag har ju ingen lust att åka med pappa i år igen. Det känns som det är lite passé. Jag börhar känna mig så jädra vuxen nu! Jag vill flytta hemifrån och klara mig själv och laga min egna mat! Jag vill dock inte betala min telefonräkning och vill inte heller skaffa dator och bredband. Det är ett senare huvudbry. Det är också sånt som märks.

Efter solningen idag, som Hanna tyckte jag blev jätteröd av (jag vet inte vad kärringen pratar om, hihi) så känner jag mig däfräsch. Är det okej att säga så? Jag är snyggt brun, varken förmycket och verkligen inte förlite. Sen kom Hanna och jag fram till, under tiden vi satt på Donken, hur jag ska göra för att gå ner maximalt mycket i vikt nu under de 7 dagar som återstår tills Breeders (och att jag ev slutar i Nydala). Deffa is the shit.

Nu ska jag stänga ögonlocken för i kväll.

Jag älskar er, alla mina vänner! Jag är glad att jag har er!

P

Kommentarer
Postat av: hank

haha jag tycker om dig med även fast du kallar mig kärring!

2008-10-08 @ 21:34:06
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback