But God, do me gentle.

"What do you do?"
"About what?"
"For a living, what do you do?"
"About what?"

"I love you, Eric..."
"I... Love cake."

Mitt favvisprogram på tv också. jag bara älskar that 70's show. Dubbelavsnitt är dubbel glädje.

Förresten ringde Beate mig förrut. Hon har kommit hem nu. (Måste flika in med att Dogge skäller på Bulan för att han har tagit hans ben. Skäller riktigt ordentligt! Dogge kommer inte upp i fotöljen där Bulan ligger och därför retar Bulan honom. När jag säger "ta'n då" hoppar Bulan ner och brottar ner Dogge till marken och hoppar sen nöjt upp i soffan igen.) Det är skönt att ha henne hemma (Nu snackar vi puppie-eyes från Dogges sida!) men det var ju nära att hon inte kom hem idag! Klanten höll på att missa båda planen! "Om man hade varit normalbegåvad hade man inte kommit med planet!", haha.

Nu ska jag ge programmet 100% uppmärksamhet (bara det att Dogge börjat skälla igen, och nu ligger Bulan och gnyr åt honom!) och sen ska jag beätta om min lilla tjuvliga som härgar här.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback