Endorfinrush

Jag har landat på Stegeborgsgatan i Motala nu hos min mor och har ätit mat och fått massage av min snälla mamma. Eftersom det var herrarnas dag i morgon på Simhallen så fick mamma bidra så gått hon kunde. Mamma bara skrattade när hon kände alla knutor. Vi fick inte ut hälften men... Ja. Det känns till och med i armarna att blodtillförseln är igång nu. Härligt inför en ny arbetsvecka!

Idag har jag alltså spurtat in till Hany för att hämta upp henne och åka in till skolan och spexet. Det var väl så där halvbra som det alltid är...  :) Sen träffade vi Smurf-Lotta och pratade några korta strofer med henne och for sen iväg till Donken och åt eftersom hungern gjorde oss alldeles för påminda. Sen rausade vi iväg till stan och alla inredningsbutiker och jag måste väl medge att jag var lite exalterad av att Hanna hade sååå mycket pengar och att det fanns såååå mycket fina saker! Lika exalterad var inte hon med tjingade in 8 delar ur Curry-serien. Grattis! : ) Sen mötte vi upp Malin och Sofie för lite fika på Ströget. Det var inte igår måste jag säga och i höstsolen var det alldeles underbart! Med solglasögon och goda vänners sällskap kunde det inte bli bättre. Marre anslöt senare till gänget också. Jag drog några hysteriska Jens Wikström-stories och skrattade oavbrutet åt mig själv och mina tragiska incidenter i Mullsjö.
Sen åkte Maria och Malin och Sofie började jobba så Hanna och jag gick ytterliggare en sväng på stan och hittade en svindyr hatthylla och skohylla. Sen blev det Jysk och efter det en snabbvisit på Prinsgatan för lite lägenhetsinspektion. (Och hur fint har hon det inte då, männskan!) Sen åkte vi vidare i super-skodan till sporthallen och solade. Det var både välförtjänt och jätteskönt. Nu har jag som sagt landat i min fotölj och ska snart krypa ner i min säng. I MIN säng.
I morgon blir det Sofie och lunch och hårslingning. Sen ska vi träffa Marre och ta med Bella in till Motala för lite Draget. Sen åker jag mog tillbaka till mitt Mullsjö. Hårt, men sant. Tanka lite måste jag göra med.

Bloggar sen igen!

P

Kommentarer
Postat av: hank.

Meeeen åk inte! Vi kan ha så kul varje dag :D

2008-10-08 @ 21:36:36
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback