Familjekit (bil, båt, hus och möbler)

Hemkommen från Hank för ett tag sedan. Det var väldigt tungt att köra och helljusen glömde jag både en och två gånger. Hö - hö.

Nu har jag suttit och tjåkat med pappa och brister och fel. Givande men fruktansvärt energikrävnade. Inte speciellt kul heller. Han berättade nyss att han fått en lapp i brevlådan från min gamla lärare som ville komma och titta på hus & båt och är intresserad av att köpa hela kitet. Vore ju smidigt. Ta bil och möbler också vettja. Då blir vi av med'et.

Har jag en liten livskris nu men det går nog bra ska ni se. Jag är nog igenom det tills i morgon. Man har en tendens att bli lite ledsen när man är bakis, för det är jag. Både jag och mina två fötter. Undra vem som mår värst?

Sorry för dålig uppdatering idag men det har inte funnits utrymme eftersom bloggen också legat nere. Too bad.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback