Febrilt sökande

Nu kan jag komplettera min lista med:
- Ringde Maxi och ska skicka in ansökan till förbutiken
- Ansökt till skidanläggningen Gaustklipp i Norge
- Ansökt till Coop Stavanger m. boende!

Beate sa det att vi ska sätta oss i sträck och köra två dagar med bara massa ansökningar. Om vi skickar in 100 ansökningar borde vi få napp på någon, tänkte vi. Och förhoppningsvis på samma också. Jag kan flytta var tusan som hellst, bara jag inte behöver flytta ensam. Jag kan tänka mig en kall vinter men även ett telefonförälsjarjobb på koh Samui Thailand. Liksom... What's the diffrence anyway?

Nu ska jag laga mat. Idag har jag hittills bara ätit en liten godispåse och 4 bullar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback