Fullspäckad dag!

Vaknade precis, eller för 40 minuter sen, av att Sofie svarade på sms:et jag slängde iväg igår. Jag skrev också att hon inte fick svara innan 9:30, och 9:40 kommer det ett sms där det står "jag väntade tom 10  minuter extra, snällt va?". Jättesnällt.
Jag vaknade i natt halv 6 och hade tänkt at gå upp och fodra. Men serru, det slapp jag ju idag på min lediga dag. Det är göttans värre! Men å andra sidan är dagen fullspäckad i alla fall!
Först ska jag träffa Malin i skolan så vi ska titta på Spexet till Draget. Det ska bli skoj. Efter det ska jag ställa Movitz mot väggen och fråga vad han pysslar med egentligen?
Sen blir det stan med Hanna en sväng. Titta på lite inredningsatteraljer till hennes nya lya. Sen möter vi upp Mallan, Sofie och Marre på stan för fika och skitsnack. Sofie börjar jobba vid 4 snåret och då ska Hanna och jag sola och titta på hennes lägenhet! Beate, förresten, planerade att ta nattplanet så hon skulle hinna till fikat. Så nu är det upp till bevis.
I kväll blir det hemmamys med Mamma och Henke och god mat, I hope. Läggdags tidigt och sen blir det Draget på onsdag. Inget annat planerat än att kanske springa en tur också. Skönt med lediga dagar, eller vad säger ni?

Oh, happy days!

Två av dessa träffas idag!

Två av dessa sugar pies får jag träffa idag!

P

Kommentarer
Postat av: Beeea!

Ah vad glad jag blev när jag läste dina inlägg :) Imorrn ska Andrew ringa sin reseagent som ska boka en stol på första bästa plan. Yulia e inte för glad men det skiter jag i . Jävla hagga, du skulle bara veta! Jag vill bara hem hem hem. Så har mamma lovat att jag inte ska behöva lyfta ett finger på minst en månad. Ah Sweeeden here I come :P

2008-10-07 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback