God Morgon!

Med grus i ögonen så har jag förflyttat mig från sängen till skrivbordet. Det var en tung morgon det här, vilket kan bero på att det var en tung kväll igår. Jag vet inte. Men tungt är det.
Jag har en grym träningsvärk i magen idag, dessutom. I går gjorde det ont men idag är det helt sjukt! Jag kan inte ens hosta utan att det svider i hela magen! Jag ska aldrig gå ut och dansa med Sofie igen. Hihi.

Nu ska jag slänga på mig lite ytterkläder för att göra det min far har tjajat på mig om i flera veckor. Lille bilen är tydligen skitig (vilket inte jag ser..?) så den ska få sig en omgång med diskmedel och svamp. Sen ska jag ta rally-bilen och åka in till Motala för vad jag förhoppningsvis blir 40 längder i simhallen med Hanna idag igen, men det märks. : )

I kväll är det House-premiär så då sitter jag bänkad. Jag missade dessutom Stor i Japan igår.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback