God nightey

Kom på att titeln till mitt förra inlägg skulle kunna tolkas lite annorlunda. Manger på italienska, har jag för mig, står för äta på svenska och kan böjas till mange. "Äta, jag gillar", faktum är att jag är ganska hungrig. Jag vill dock ha en släng av den där sjukdomen jag hade när jag kom hem från Kreta. "Hej, har inte ätit eller druckit mer än en halv cola på hela dagen, oj. Jag är visst inte hungrig i alla fall." Då skulle man kunna snacka om viktnedgång.

Nu ger jag i alla fall upp för idag. Om jag känner mig bättre i morgon, vilket jag hoppas att jag gör, så blir det en promenad innan lunch i Fålehagen och sen ska jag försöka hitta på något. Om jag dock inte känner mig frisk ska jag ta det lungt och rida ut denna konstiga sjukdomskänsla. Ingen feber hade jag i alla fall.

Vi hörs i morgon. Då kommer ett special om mitt nyrenoverade rum hade jag tänkt. Ska berätta lite vad jag tycker, egentligen. : )

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback