Gud hör fan inte min bön...

För ingen vill åka till Linköping med mig idag. Alla vill vara kvar i trångsynta gamla Motala. Meeen eftersom jag tror att jag är världens bästaste kompis så drar jag ju givetvis inte iväg från mina bästisar. Nej, nej. (Bara om vi inte kommer in på Harrys...)

Nu har jag mina få ting för att kunna andas right infrontofme. Mina cupa, mina cider, en Hanna och massor med mat. Det kanske intee var sakerna för att kunna andas, men för att överleva kvällen i alla fall. Nu väntar jag bara in de andra brudarna!

Vissa personer, inklusive jag, har förmågan att skicka ganska många fyllesms. Uppskattas dem? Vilka uppskattar fyllesmsen? Det ska jag undersöka i kväll.


Haany!


Hanna är ovanligt peppad för kvällen och man ser bara fartränderna som yr omkring i lägenheten. Nyss tittade hon ut från garderoben och utbrast "Vilken ska jag välja dagen till ära?" och här snackar vi inga sexiga underkläder eller snygga toppar. Nej, här var det disktrasorna som skulle ransakas.

Hörs i kväll!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback