ha-ha

www.tv.nu kan man läsa sig till många bra saker. Bland annat vad som står på tv-menyn idag. Jag läste just att på trean skulle "Fuck with Dick and Jane" gå runt 9 tiden. Helfestligt.

Jag är megatrött i hela kroppen men huvudet är tillfredställt med en rejäl kick a la socker. Också det - heltfestligt.
Nyss var jag inne på bilddagboken och snokade runt lite där någon skrivit att de ändrat om klockan. Jag fick panik! Jag vet att man får sova en timme längre på hösten men att jag helt obemräkt bara vandrat förbi det i min vardag är ju jätteskumt. Hur har jag lyckats med det, liksom? Så i rena förskräckelsen så ringde jag mami och frågade henne hur det egetnligen stod till. Nu har pulsen gått ner lite. Men hon lovade och ringa och förvarna några dagar innan så att jag skulle komma till stallet i tid. : )

När jag väl har tid för att sitta och släsurfa vet jag inte vad jag ska titta runt på. Än har jag inte läst några andra bloggar, villket är en självklar syssla, men sen då? Jag har ju sparat dem till sist liksom. Kl. 2.. Åh, men naae. Nu har det ju redan börjat. Jag visste att jag hade fel. Stor i Japan på 6:an NU!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback