Hankan gästbloggar.

Linneas närmaste vänner verkar Mr Lund ha blivit lite uppdaterade om och han tyckte tydligen vi var lite udda. Vad menas?

1. den skadade tirathleten

2. hon som kollade igenom sitt ex;s mail

3. hon som legat med 15 st sen i vintras

4. hon som har allt man kan tänka sig men inte kan välja

5. hon som aaaallllldddrrrriiiiiggg skulle kunna göra ngt mot mannen hon skulle gifta sig med men gör ett onödigt one-night-stand.

6. hon som jobbade i dubai två veckor frivilligt

Annars då. Jo angående gårdagskvällens rödtjut så hade Linnea bara "smuttat" lite på kanten, medan Mr Lund hade stått för den andra biten? Ändå verkar det som att det var Linnea som mådde skit imorse, men vi vet ju vad som har hänt förr, (2.25) och så har hon ju knappt ätit ordentligt sedan i söndags. Så självförvållat? Ja. Om man ska dricka gott, måste man ju också äta gott. Vad passar då inte bättre än att göra köttfärsås och spagetti. Inte var det Linnea som stod för maten, utan det gjorde Mr medan hon låg och sussade sött. Det kallar jag Mr!


Proppen svarde på gårddagens inlägg. Det tackar jag för och ja, vad gör man inte egentligen för lite "aa vadå?" ?
"Hon dricker ju inte ens vita viner om hon inte får blanda ut de med, hm...banan eller liknande!
Men vad gör man inte för lite, aa vadå?? :)"


Dagens ord: psevdonymerna. Que?



XoXo.


Kommentarer
Postat av: proppen

Vilken är jag av dom? KÄnner att jag kanske passar in på fler än en eller kanske rant av ingen?

2008-10-30 @ 18:05:37
Postat av: Linney

Du är bäst, Haany!



Puss

2008-10-30 @ 19:05:11
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha frivilligt ? jag tjänade faktiskt 2000 ;P

2008-10-30 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback