Hankan gästbloggar.

När Linnea satte sig på det 15 minuter försenade tåget för någon timma sedan hade hon en hel del olika känslor i kroppen. Den nervösa känslan tog lite övermakt över de andra. Snart skulle hon ju faktiskt vara hos Mr Lund. Mest nervös var hon dock inte för mötet med honom, utan för vad som skulle hända med bloggen nu när hon är där. Enligt Linneas beräkningar har Mr Lund troligtvis ingen dator. Hur går det ihop sig? Att vara student och inte ha någon dator? Så att värst mycket uppdatering skulle det ju inte bli. troligtvis ingen alls. Men Linnea är ju alltid Linnea och medan hon än en gång skickade iväg ett sms kom hon på att Hanna, hon kunde ju faktiskt uppdatera om Linneas dagar där nere.

Så här sitter jag på Linneas direktiv och ska uppdatera er om senaste nytt. Det har ungefär gått en timma sedan jag fick det ärofyllda uppdraget av Linnea och redan har jag fått ganska mycket material att jobba med om man säger så..

På tåget sitter hon i alla fall och hon har redan hunnit att inse att det är en bit mellan Lund och Kalmar. Nej Maria, det tar inte bara en timma att åka dit. Sitta inklämd bredvid en herre. Få pepp-sms från Sofie. Blivit inspanad av en kille med igelkottsfärgade slingor, hur nu det ser ut? och slängt iväg kommentaren; "Hey am I that good looking?" YÄS you are Linnet! Och lika snygg kommer du vara när du sitter och kikar på hockey-bokey ikväll. Hoppas hon tog med sig vinterjackan som jag sade åt henne. Att sitta i en ishall, själv, kan vara kallt.




Det var alles för stunden. Ingen mer än jag längar tills morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Linney

Bra jobbat, Hank.

2008-10-29 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback