Hösttråksmys

Same old, same old en vanlig, riktigt höstig söndagskväll. Det enda som inte är riktigt enligt söndagskvällsmönstret är att vi idag går och lägger oss tidigare än "normalt". Detta ser jag som en stor fördel för mig eftersom jag, dagen efter "dagen", är riktigt trött och kommer stupa i soffan.

Awh, nuförtiden droppar det in brev i min mail med väldigt jämta mellanrum, nu fick jag till exempel ett från någon Nathnael Manuel. Vi får se vad den vännen har på hjärtat.

Jag känner mig glad idag. Väldigt glad och energisk fastän att jag är så himla trött. Det där var iofs som någon slags motsats till varandra?

Däremot väntar jag fortfarande på ett litet svar. Jag ställde kanske inte en konkret fråga men trots det vill jag ha ett svar på mitt sms. Och sen lovade dessutom Sofie att hon skulle ringa i dag. Vi får se om hon kommer ihåg det eller om jag måste påminna henne!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback