How do you know that this is the only place to be?

Förresten. Vilken morgon!
Helt däckad i morse också. Jag kunde kanppt öppna ögonen. Så kom jag på att jag var tvungen att be honom att sätta på datorn eftersom jag inte visste hans kod. Sen när jag vaknar en stund senare kommer jag inte ihåg om jag har bett honom eller om jag drömde om att jag bad honom göra det. Så jag frågade "drömde jag?" och han fattar ingenting. Jag hade tydligen drömt i vilket fall.
Sen när han ska borsta tänderna är hans tandkärm borta. Så han smyger in i sovrummet och tittar ner i min väska, och vad ligger inte där om inte hans tandkräm? Hur hamnade den där?
När jag väl somnat om kommer han in för att klä på sig och går sen fram emot mig, som har täcket uppdraget över ögonen, och tar bort det och säger "Hej!". Jag grinar illa och skäller ut honom och byter position i sängen och vänder ryggen till. Då känner jag någon som kittlar mig under foten. Hade jag inte varit däckad hade jag lätt jagat iväg honom (kanske lättare sagt än gjort!).
Hur gör jag för att ge igen?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback